17 augusti 2009

Röda höstdrömmar

Nu när sommaren börjar lida mot sitt slut blir jag alltid sådär riktigt längtande. Älskar verkligen hösten.
Årstiden till ära har jag, efter mycket funderande, köpt mig en röd jacka som ska lysa upp de där småkalla dagarna. Mmm, I lurve it.

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 18 så jag kan ringa en flicka om en Coldplaybiljett, mitt hjärta kommer gråta om jag inte får köpa den.
Har beställt bussbiljett, så till Stockholm ska jag i alla fall. Får väl stå utanför Stadion och gråta lite om jag inte får biljett, haha.

Idag blev det Ellen-lunch hos min mormor och morfar. Mysigt som tusan. Mätt som en plätt är man också.

Åh, kan inte klockan bli 18 snart!

Åh, just det! Jag ska åka till London och se Tori Amos den 11e september! Hur kul är inte det? Ikväll beställer vi resan, hela familjen. Pappa fyller 46 så han ska få gå på fotboll. Jag ber till högre makter att Tori-biljetterna inte ska vara slut. But I have high hopes.

Imorgon: Stan med syster och kusin + the dreaded arbetsförmedlingen. Isch.

Pusspusspuss.

Inga kommentarer: