20 augusti 2009

Don't you shiveeer

Idag har inte blivit riktigt som jag tänkt mig. Skulle både till arbetsförmedlingen och snacka med Alex om flytt.
Istället har det blivit mycket städande och lite packande inför helgen.
Har även försökt att hitta snabbaste vägen till Stadion från Cityterminalen. Vill gärna vara i första sektionen på innerplan. Vi får väl se vart jag hamnar. Kommer ju tyvärr till stan runt 15, känns lite sent nu i efterhand. Det fanns ju en tidigare buss.
Tydligen ska min kusin Fia också gå, så vem vet? Jag kanske får en vän i alla fall!

Ikväll blir det första träningspasset på länge. Body Balance. Startar lite lugnt sådär, haha.
Det verkar som om jag har glömt en Coldplayskiva i den gamla datorn, som vi gav tillbaka till mammas jobb. Det känns sådär roligt.
Ska ändå peppa med lite nu. Mmm, Coldplay. Delicious!

Ärligt talat, vilket skitprogram är inte 'Svenska Hollywoodfruar'? Man behöver bara se reklamen. Ryser av de där sönderbantade/sönderblonderade svenska bimbosarna som inte vågar bli gamla. Var är kvinnligheten? Var är intelligensen? Ingen vet.

Puss <3 /A

Inga kommentarer: